Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Γινε...

Θα θελα να μπορώ να σου περιγράψω. Θα θελα να ένιωθες το ίδιο. Μη φύγεις.

Πανελλαδικές. Με μια λέξη. Θα μπορούσα να προσθέσω φαι διάβασμα κτλ κτλ....
Ξέρεις τι; Είναι  η πρώτη προσπάθεια. Με την άποψη κοινώς αποδεχτή ως σοβαρή προσπάθεια ή άξιος στόχος να κυνηγήσεις. Ναι το ξέρω είμαι υπερβολική και το χω χέσει. Μα θέλω να είμαι η πρώτη ανάμεσα σε μένα και τον εαυτό μου. Και το σκέφτομαι όλη την ώρα, και μιλάω για μαθήματα και στον ελεύθερο μου χρόνο αντι για γυμναστήριο ή βόλτα διαβάζω διοίκηση. Αλλά θέλω να νιώθω εντάξει, τις ισορροπίες τις έχασα, πρώτη φορά είναι θα μου πεις(;)... Με τον καιρό θα τις ξαναβρώ...

Γίνε το σπίτι μου. Γίνε το θέλω μου.
Γίνε ο άνθρωπος που θα με ξεκουράζει και θα με χαλαρώνει
τις φορές που θα το χω ανάγκη.
Επιβεβαίωσε με. Μη φύγεις.
Τραγούδησε μου...
Γίνε  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου