Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΧΡγρφ...

Φαντάσου ένα λουλούδι που το περνάς χέρι με χέρι ώσπου να φτάσει σε κεινον που μπορεί πραγματικά να το μυρίσει...
22/9/10

Ευχαριστώ το χρόνο. Σε απόκτησα χωρίς προσπάθεια μα σ αγαπώ όσο λίγους...Δική μου από ιδιότητα κι όχι επιλογή, διαλεγμένη τυχαία κι όχι από παρεμφερή του έρωτα ένστικτα. Προκύπτεις...
                                              [...]
Στο λευκό και το μαύρο μαθαίνεις να ζεις, συνηθίζεις! Στο γκρι;
                                              [...]

Ουσία το έγκλημα να γίνει και να μην το δει κάνεις.Παρανομώ να μετριάσω την παρόρμηση.
Ποιος στ αλήθεια είμαι γω και που πάω και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ.
24/9/10

Αυτό που σου κρύβω είναι η ανασφάλεια μου , κι αυτό γιατί δε θέλω να την ορίσω πάλι, βλέπεις το μυαλό θυμάται τα πρώτα τις όρια ακόμα και τώρα που στην καρδιά τα πράγματα έχουν αλλάξει...
25/9/10

Δε λες να μου περάσεις και περιμένω με σταυρωμένα χέρια...
26/9/10

Δεν ξέρω τι διαβάζουν πάνω μας οι άλλοι. Τα όσα γράφει ο καθένας για τον εαυτό του ή τις περασμένες ιστορίες με αίμα... ;;
6/10/10

Τέλειωσαν οι στιγμές και φτιάχνω τις δικές μου κι αναπαράγω και διαιρώ την παράνοια...
ό,τι όμορφο πιάσω να το δεις περιμένει...
12/10/10

Όνειρο άπταιστο... (ένας χρόνος από)
19/10/10

Πρώτη φορά τρομαζω ετσι...
24/10/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου