Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Τότε που έχεις τόσα να πεις αλλά δε μπορείς...

Πριν λίγο σκεφτόμουν αν μπορώ να συγχωρήσω κι αν το έχω κάνει ποτέ. 

Η απάντηση είναι όχι, και στα δύο.   Δε θυμάμαι τον εαυτό μου να λέει ναι δεύτερος για μια επανασύνδεση, δεν έχω πει ποτέ ''εντάξει'' - απ' αυτά που λες όταν κάποιος σε πληγώνει, όμως εσύ αφού τον θέλεις πίσω στη ζωή σου μετά από σκέψεις και ένταση επαναφέρεις τις προηγούμενες σου ισορροπίες στη θέση τους, με εκείνον μέσα φυσικά... 
Και πραγματικά πιστεύω πως δε μπορώ γιατί δεν έχω αφεθεί ποτέ από ενοχές ... Όπως ας πούμε για να μάθει κανείς την αγάπη πρέπει ν αγαπηθεί,έτσι και για να συγχωρέσεις πρέπει να συγχωρεθείς κι εμένα δε μου χει συμβεί ακόμα κι ας έχω περάσει τόσες φορές από την θέση εκείνη.
Αφού πάντα φταίω που επιτρέπω κι ακόμα που διαλέγω αυτόν το ρόλο, και που αποτρέπω την αλήθεια να συμβεί και να πληγώσει...   
                            
Σ αγαπώ μα δε φτάνει αυτό...|!|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου