Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Welcome...

Όταν κι ενώ βρίσκεσαι αδιάφορος έχεις τόσα να χάσεις
τα χάνεις
δεν τα έχεις
ενδιάμεση κατάσταση.

"Σε μισώ  Σε μισώ 
Σε μισώ γι αυτό που είπες,
    να μόλις!"

  Κι η επόμενη ερώτηση είναι ποιος (;)
σίγουρα,
η επόμενη ερώτηση είναι ποιος.

"Ωραία ξέφυγα Σορρυ.
Να το πω να μου φύγει;
παρακαλώ;"


Ήταν καλοκαίρι, περπατούσαμε μαζί, όχι πλάι πλάι
(δεν είχα προσέξει μέχρι αρκετό καιρό μετά πως έτσι σου άρεσε)
Εσύ κοιτούσες τα πόδια μου κι εγώ ήμουν αδιάφορη
κι όταν είσαι αδιάφορος έχεις τόσα να χάσεις   τα χάνεις   δεν τα έχεις  ενδιάμεση κατάσταση.
Μπήκαμε σπίτι, ήταν ήσυχα,κάπου θα είχαν παει φαίνεται.
Ηταν απόγεμα κάτσαμε στο μπαλκόνι και φάγαμε παγωτό,
δε μιλούσαμε

εσύ κρατιόσουν κι εγώ ήμουν αδιάφορη...


καλοκαίρι  απόγεμα  παγωτό στο μπαλκόνι  μαζί ...  Μου λείπει ....
θα μου περάσει ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου