Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Εγω θα γινω μουσικος!

Φόβος η "λευκή σελίδα χωρίς έμπνευση"!

Να όλα γίνονται για να δώσω στον εαυτό μου την ευκαιρία να σου πει και να σου δώσει.
Κι ακόμα να σε μπερδέψω μερικές φορές,
κι ελπίζω να σε προβληματίσω για τον εαυτό σου κυρίως.


Κρίμα δεν είναι που δε γνωριστήκαμε πότε;
Δε λέω είναι τέλειο ολο αυτο χωρίς λόγο
ή μάλλον γιατί εσύ δε μπορείς χωρίς εμένα
κι εγώ μπορώ μόνο μαζί σου,
αλλά χάνουμε δεν το νομίζεις κι εσύ;
Από τη μια έχει πλάκα κι από την άλλη... Δεν ξέρω!
Ρε λες να γνωριζόμαστε;
αφού εσύ ξέρεις τις αντιδράσεις μου και τις περιμένεις
κι εγώ νιώθω τα συναισθήματα σου και τα ερμηνεύω φορές φορές...
Αφού έχουμε μιλήσει με σιωπές,
έχουμε κρατήσει αποστάσεις,
σ έχω διαγράψει μα και ξαναγράψει φυσικά,
κι αφού εσύ πάντα λες πως τελευταία φορά μου δίνεις περιθώρια μα πάντα το κάνεις πάλι
Λες αυτό να είμαστε;
Λες να γνωριζόμαστε;
Θα έλεγα πως συνυπάρχουμε
και πως αν όντως δε γνωριζόμαστε φταίω εγώ,
όχι μόνο αλλά κυρίως.
Θα έλεγα επισης πως είμαστε καλύτερα από άλλους
και πως διαφορετική εσύ περίεργη εγώ τα πάμε μια χαρά.
Ρυθμίζεις τα περισσότερα, ενω,
ελπίζω να μην κάνω τόσα λάθη όσα νιώθω,
κι ακόμα να αξίζω τον κόπο περισσότερο απ όσο πιστεύω...
Δεν ξέρω δεν ξέρω μα έχουμε μια ζωή μπροστά μας σωστά;
Όταν σε νιώθω εδώ, εσύ μου φτάνεις!
Σ αγαπάω με δικό μου τρόπο
κι αν δε μπορείς να τον εξηγήσεις
να μπορείς να τον καταλάβεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου