Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Μακρια απο μας!

Πουτάνες στην Πατησίων
-ελάτε θα περάσουμε ωραία
 πόσες θέλετε δυο τρεις;

Ντραπηκε...Όχι, ούτε που το σκέφτηκε, μα ντραπηκε. Ούτε κοίταξε δεν τόλμησε αθώος 55 ετών. Ντραπηκε. Γύρισε σπίτι και το είπε στη γυναίκα του. Αδύνατο να περιγράψει τη φρίκη. Μόνο εγώ που τον ξέρω μόνο εγώ που ξέρω.....

                             "Ο θάνατος σου η ζωή μου"                          "Μακριά από μας"

Σιχάθηκα να τ ακούω
όσους το λένε σιχάθηκα
Σιχάθηκα Σιχάθηκα

Ναρκωτικά στην Πατησίων

Έβγαλε τη ζώνη από το παντελόνι του, την έσφιξε με όση δύναμη είχε στο μπράτσο του αριστερού χεριού. Χτύπησε τη σύριγγα με τα δυο του δάχτυλα. Ιεροτελεστία τελευταία προ-τελευταία τώρα δεν έχει σημασία. Πρώτη και τελευταία η κάθε φορά. Τρυπάει το χτύπο της καρδίας και κλείνει τα μάτια. Πρώτη και τελευταία η κάθε του φορά....

Ντρέπομαι και σιχαίνομαι
Και μετά από τόσα ταξίδια σου ζητώ τα χέρια μου πίσω. Που να ξερα να σε προλάβω πριν πάρεις το μυαλό μου. Ένα ένα τα μέλη του σώματος μου. Έμεινε η ψυχή και το παράπονο τι αξία έχει το ένα και τι το άλλο πια...
Ντρέπομαι και σιχαίνομαι
Ρίξε πάνω μου νερό, να καθαριστω, καθάρισε με.
Αγάπησε με δε γυρίζω πίσω και δεν υπάρχει κάτι άλλο ν αγαπήσεις
Καθάρισε με πρώτη και τελευταία θα είναι η φορά κι η χάρη που σου ζητώ
Φίλησε με τελευταία φορά πέθανα και δεν θα ξαναγυρίσω...
Δεν ξαναγυρίζω, πέθανα.
Πέθανα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου