Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

είμαι είσαι είναι είμαστε είστε είναι ...

Είσαι ο άνθρωπος που θα θελα να είμαι  Ή αυτό που ένιωθα πως ήμουν και δεν είμαι πια. Ή αυτό που χρειάζομαι να είσαι...
Αυτό είναι!   (.)
Μου θυμίζεις ξεχασμένα βράδια,
νύχτες με τον ουρανό να μυρίζει καλοκαίρι, 
να βρίσκομαι   να υπάρχω    να ζω (και) πραγματικά   να πιστεύω πως
όλα είναι μπροστά μου και μέσα σου...

Πως ένα παιδί θα μιλούσε για  το φόβο... (;)
Τρομάζει με το άγνωστο. 
Απορεί εναγωνίως ψάχνει...

Σ αγαπώ         Σ αγαπώ        Σ αγαπώ                                        

Ίσως να φταίει που σ έχω φτιάξει με αυτόν τον τρόπο στο μυαλό μου.
Όμως έχω ανάγκη ν αγαπάω έτσι.
Άσε με να το κάνω κι αν σε τρομάξω πες .
Μέχρι να σε γνωρίσω για μένα θα είσαι αυτό..
[Μπορώ να πω ευχαριστώ]
Θα δώσω όμως πρώτα λίγο χρόνο στην πραγματικότητα σου,
αν και νιώθω πως ίσως είσαι κάτι περισσότερο ...
[σ] αγαπώ
7.12

2 σχόλια: